1. Documentație
  2. iApp - Facturare
  3. Înregistrare, conectare, resetare parolă
Ultima actualizare 12 Dec 2022 (13:33)

Înregistrare, conectare, resetare parolă

Pentru a accesa aplicația este necesar un cont.

ÎNREGISTRARE

         Contul poate fi înregistrat accesând pagina Testează aplicația în mod gratuit (14 zile).

      Numele și prenumele utilizatorului


      Adresa de email a utilizatorului


      Numărul de telefon al utilizatorului


      Parola de autentificare


      Repetarea parolei de autentificare


      Acceptarea termenilor și condițiilor


      Acceptarea prelucrării datelor cu caracter personal


      Abonare la newsletter (opțional)

      Pasul următor

 

MODUL DE FOLOSIRE








Odata ajuns în pagina de înregistrare, utilizatorul va trebui sa își introducă numele si prenumele , adresa de email , numărul de telefon , parola , ce o va folosi ulterior pentru autentificare, reintroducerea parolei și să accepte termenii, condițiile  și prelucrarea datelor cu caracter personal .


Pentru a fi la curent cu cele mai noi informații și oferte despre beneficiile oferite de paltforma Inside App, utilizatorul se poate abona la newsletter prin bifarea opțiunii Abonează-te la newsletter” .

Dupa introducerea și acceptarea condițiilor de mai sus utilizatorul va apăsa butonu “Continuă” .

 

CONECTARE

         Folosind pagina de conectare veți avea access la contul personal creat în prealabil în aplicația my.iapp.ro 

      Camp pentru introducerea adresei de email

      Camp pentru introducerea parolei

      Butonul de conectare

     Link pentru resetarea parolei

      Access la pagina de înregistrare

 

MODUL DE FOLOSIRE

         Introduceți o adresă de email și o parolă valide, apoi apăsați butonul  de “Conectare”.

         Având un cont activ, vă puteți conecta atât în browser (my.iapp.ro) cât și în aplicația de mobil (Google Play și Huawei AppGallery).

 

RESETARE PAROLĂ

         În cazul în care ați uitat parola, puteți să o resetați apăsând linkul  “Ai uitat parola?”

      Câmp pentru introducerea adresei de email


      Buton pentru resetarea parolei


      Link pentru revenire la pagina de “Conectare”

 

MODUL DE FOLOSIRE

         După ce apăsați butonul  “Ai uitat parola?” se va deschide o noua pagina.

         Introduceți adresa de email asociată contului dumneavoastra my.iapp, apoi apăsați pe butonul  pentru “Resetare parolă”.

         La adresa de email menționată va fi trimis un link de resetare:

         Prin accesarea linkului se va deschide o nouă pagină pentru setarea unei noi parole.

Asistență și dezvoltare

Nu ați găsit răspuns la subiectul căutat? Trimiteți o sesizare și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Sesizare nouă