Pentru a începe emiterea și înregistrarea documentelor prin intermediul aplicației este necesar să aveți o firmă adăugată în aplicație.
Adăugarea firmei se face prin accesarea paginii Firmele mele -> Adaugă o firmă.
Pentru adăugarea unei firme vor trebui completate cel puțin câmpurile obligatorii marcate cu * la final:
Cod unic de identificare firmă
Denumirea firmei
Codul de inregistrare la registrul comerțului
Plătitor sau neplătitor de TVA
Țara sediului social
Județul sediului social
Localitatea sediului social
Adresa sediului social
Banca cu care lucrează firma
Contul bancar al firmei
Persoana de contact
Adresa de email a firmei
Numărul de telefon al firmei
Pagina web a firmei (Siteul firmei)
Starea firmei
Capitalul social
Informații suplimentare
Forma juridică a firmei
Codul CAEN principal (pricipalul domeniu de activitate)
Butonul pentru salvarea modificărilor
Butonul de extragere automată a datelor despre firmă
Scopul butonului "Extrage Informațiile" , este de a ușura completarea câmpurilor cu informații legate despre firmă bazat pe codul unic de identificare. Datele sunt obținute de pe termene.ro
După adăugarea firmei, este necesar să introduceți seriile folosite pentru a emite documentele.
Totodată, aplicația vă permite configurarea următoarelor informații:
- Serii facturi proforme, facturi fiscale și chitanțe;
- Nomenclator clienți;
- Nomenclator produse / servicii;
- Plata online;