1. Documentație
  2. iApp - Facturare
  3. Configurare firmă
Ultima actualizare 30 Dec 2022 (13:17)

Configurare firmă

Pentru a începe emiterea și înregistrarea documentelor prin intermediul aplicației este necesar să aveți o firmă adăugată în aplicație.

Adăugarea firmei se face prin accesarea paginii Firmele mele -> Adaugă o firmă.

Pentru adăugarea unei firme vor trebui completate cel puțin câmpurile obligatorii marcate cu * la final:

      Cod unic de identificare firmă

      Denumirea firmei

      Codul de inregistrare la registrul comerțului

      Plătitor sau neplătitor de TVA

      Țara sediului social

      Județul sediului social

      Localitatea sediului social

      Adresa sediului social

      Banca cu care lucrează firma

      Contul bancar al firmei

      Persoana de contact

      Adresa de email a firmei

      Numărul de telefon al firmei

      Pagina web a firmei (Siteul firmei)

      Starea firmei

      Capitalul social

      Informații suplimentare

      Forma juridică a firmei

      Codul CAEN principal (pricipalul domeniu de activitate)

      Butonul pentru salvarea modificărilor

      Butonul de extragere automată a datelor despre firmă

Scopul butonului "Extrage Informațiile" , este de a ușura completarea câmpurilor cu informații legate despre firmă bazat pe codul unic de identificare. Datele sunt obținute de pe termene.ro

După adăugarea firmei, este necesar să introduceți seriile folosite pentru a emite documentele.

Totodată, aplicația vă permite configurarea următoarelor informații:

  • Serii facturi proforme, facturi fiscale și chitanțe;
  • Nomenclator clienți;
  • Nomenclator produse / servicii;
  • Plata online;

Asistență și dezvoltare

Nu ați găsit răspuns la subiectul căutat? Trimiteți o sesizare și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Sesizare nouă